BUDITE UVEK U TOKU

12...32>

image

U batajnici je svečano podignut kamen temeljac za intermaodalni terminal (najveći logistički centar u jugoistočnoj Evropi), a mi smo bili zaduženi za sve konstrukcije potrebne za realizaciju ovakvog događaja. Od glavne bine, konstrukcija za VIP pa do režije.

Intermodalni terminal

image

U staroj šećerani KPGT-a održan je ovogodišnji Sneakerville. Nažalost sjajna postavka i nastupi Cobija, Sare Jo i drugih održani su bez publike. Ali je kompletan materijal snimljen i biće prikazan online.

Sneakerville 2020

 
Treći Kaleidoskop kulture, koji je završen 9. oktobra u Novom Sadu, postavio je nove standarde kulturne prakse, uspešno kombinujući produkciju programa uživo i njihov prenos onlajn.

KALEIDOSKOP Kulture


Vip Kinoteka, u čast kultnog filma "Majstori, Majstori", reditelja Gorana Markovića, večeras pod vedrim nebom Tašmajdana.

VIP Kinoteka

 
Tradicionalni Korzo, jedan od ključnih događaja Kaleidoskopa kulture, ove godine se sa jednog od centralnih gradskih bulevara u Novom Sadu prenosi pravo u vaše domove, prilagođavajući se tako epidemiološkoj situaciji.

LP Duo

image

Kad je teško, onda se vidi ko ima volju i želju. Green Air je održan uz sve mere koje su propisane za sprečavanje širenja pandemije virusa. Atmosfera sjajna, produkcija kao i uvek - maksimum. Nema razlike da li je pandemija ili nije.

Green Air Sajam

image

U okviru Kaleidoskopa kulture predstavljen je i multimedijalni spektakl - izvođenje opere Rigoleto na otvorenom. Usled pandemije i jako ograničenog proja gledalaca, opera je imala i prenos uživo kao i live stream..

Opera Rigoleto

 
Nakon 20 godina došao je trenutak da se oprostimo od starog logoa i ustupimo mesto novom.

Goodbye old logo


Nažalost u nedostatku događaja i produkcijskih izveštaja sa istih, koji ne postoje od 13.03.2020. Prinuđeni smo da na stranici novosti delimo grafikone i informacije o broju zaraženih novim korona virusom u našoj zemlji. #OstaniKodKuće

COVID19 - Izvor B92

image

WakeUpCall kampanja je usmerena na zajedničko delovanje advertising i event industrije u cilju pomoći najugroženijoj grupi stanovništva. Uz nesebičnu podršku kompanija-partnera obezbeđuju se prehrambeni paketi za samohrane roditelje, porodice bez osnovnih primanja, decu bez roditeljskog staranja i beskućnike, koje će volonteri u narednim danima distribuirati najugroženijima. Ideja je da akcija traje do kraja vandrednog stanja. Zato pozivamo sve kompanije koje su zainteresovane da se uključe i doniraju hranu/piće/hemiju/kozmetiku kao i druge osnovne životne namirnice, kako bi se barem malo olakšao život sugrađana kojima je pomoć preko potrebna.

WakeUpCall

12...32>